søndag 15. mars 2015

Superhelt kake til Kim Fabian



Var en liten nøtt å bryne seg på denne kaken, men det var morsom å gjøre noe nytt.
Utfordringer er det jeg blir flinkere av så de tar jeg med strak arm.



Kim Fabian 7 år :)


Hulken var favoritten så prøvde å få det til å se ut som at hånden hans sprengte seg ut av murbygningen. Blandet også inn litt elementer fra flere superhelter i denne kaken.
Logoen til Batman og spindelvevet til Spiderman er tatt med.


 Inni kaken har vi sukkerbrød, bringebær gele og stratoskrem.
 Ønske om at kaken var laktosefri er selvfølgelig oppfylt.
Kaken er trekt med marsipan. 


Hulken hånden var ikke så lett å modellere som det ser ut som. 
Etter 4 forsøk ble den slik, neste gang skal jeg bruke sukkerpasta for det er lettere å forme.
 Marsipanen min sprakk litt her og der, men det gjør ikke noe i effekten til hånden her. 
Hånden står stått med en grillpinne som går ned i kaken, også står den på ett brett som står på to sugerør. Det er ca 250 g marsipan brukt på denne hånden. 


Tusen takk for jeg fikk lov å lage denne kaken :)
Håper Kim Fabian hadde en flott dag. 

Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar