onsdag 4. mars 2015

Hello Kittykake til Martine




Datteren til ett vennepar fylte 3 år 1 mars, og en rosa Hello Kitty kake har hun snakket om helt siden vi feiret nyttårsaften sammen. Så det var bare koselig å få lage denne kaken :)






Inni denne kaken er det sukkerbrød, bringebær, vaniljekrem, krem og favoritt sjokoladen til Martine.


Nemlig MASSE smarties i midten :)


 
Når jeg modellerer figurer kan de bli litt tunge siden alt er spiselig masse.
Derfor stikker jeg grillpinne med sugerør rundt ned i kaken også legger jeg ett kakebrett jeg har klippet til slik at det passer figuren.
Kaken er trekt med marsipan.
 Bokstaver, blomster,sommerfugler og 3 tallet er spiselig




 Hello Kitty er 100% spiselig og er laget i sukkerpasta.




Tusen takk for at jeg fikk lage kaken til Martine og takk for en fin dag :)



Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar