fredag 27. mars 2015

Dåpskake til Mathias


En enkel pyntet dåpskake til lille Mathias :)








Inni kaken fikk jeg en utfordring på smaken :) Så i denne kaken er det mørk sjokoladekake, 
bringebær mascarponekrem, vanlig fløtekrem og sjokolade krem.




 For å få litt ekstra bringebær smak så dynket jeg kaken også med hjemmelaget bringebærpure og melkesjokolademelk.

 Her er kaken dekket med sjokoladekrem. Noe som gjorde at ikke kremen trakk inn i kaken min som den pleier så den ble dessverre litt tørrere i kanten enn vanlig fikk jeg beskjed om, men smakene var der sa hun og det er jeg glad for :)




 Kaken er dekket med marsipan og pynten er i sukkerpasta :)




Detaljer av pynten.




 Håper dere hadde en flott dag og tusen takk for at jeg fikk lage kaken til dere.



Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar