mandag 16. mars 2015

VINN GAVEKORT hos tonerosedesig.no




Del link på facebook, instagram eller egen blogg og vinn gavekort :)
Jeg har selv vært på kurs hos Tone og er du glad i dekorering av kaker anbefaler jeg det på det sterkeste.
Kast ikke bort sjansen, del eller bare meld deg på :) :)






✭ Happy lørdag ✭
I dag vil jeg minne om giveaway´n jeg kjører på kakekurs – vinneren trekkes i overimorgen – mandag 16. mars ♥
Iløpet av året blir det kakekurs i Drammen // Kongsberg // Askim // Kristiansand // Nøtterøy // Bergen // Oslo // Hamar // Brevik  osv – ikke alle datoer er fastsatt enda, foreløpig fastastte datoer og kursoversikt finner du HER. Det jobbes også med enda flere byer, og nye kurs ♥
Jeg holder ulike kurs, både for deg som er helt nybegynner og ALDRI har trukket en kake med marsipan tidligere – til deg som er erfaren og har laget mange vakre kaker men ønsker å få inspirasjon og lære nye teknikker. Du finner kursoversikt med link til de ulike kursene HER. Denne giveaway´n har en verdi av 990,- ♥ Kakekurs er SÅ gøy, vi har en fantastisk dag i sammen med masse inspirasjon og latter!
Gavekortet kan du bruke selv, eller gi bort til en venn ♥ For å delta i trekningen deler du bildet i sosiale media, enten på  facebook, instagram eller på egen blogg – eller alt! Husk å linke til www.ToneroseDesign.no / @ToneroseDesign og gjerne #tonerosedesign. Deretter sender du meg en email på ToneroseDesign@gmail.com – husk å si ifra hvor du har delt/evt om du har delt flere steder så blir du med i trekninger med flere “lodd”. Mail merkes med “GiveAway KakeKurs”
Lykke til, gleder masse til kurs sammen med DEG!
Stor klem ♥
…er det noe du lurer på er du hjertelig velkommen til å sende meg en mail på ToneroseDesign@gmail.com ♥







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar