onsdag 4. mars 2015

Dåpskake til Elian



Denne helgen hadde en tidligere kollega av meg på Esso dåp for sin lille gutt 
Og jeg var så heldig å få lov å dele dagen med dem ved å lage kaken =)


  



To ulike kaker i denne etasjekaken. Siden det ikke var noen favoritt med sukkerbrød så måtte jeg tenke på en annen god kake. Og jeg om da frem til en sitron kake. :)
Inni kaken ble det vaniljekrem, fløtekrem, revet sjokolade og lemon curd. :)


 I nederste etasjen ble det en Red Velvet Cake, etter som det har vært en stor suksess for pappa'n til Elian  når jeg har tatt med  red velvet cupcakes på jobb ;)
Jeg elsker denne fargekombinasjonen. Det røde mot den hvite ostefrostingen.
Red Velve er en type sjokoladekake som blir tung men luftig og god på smak.
Oppskrift på Red Velvet finner du under Bloggarkiv.



 Kake er trekt med marsipan i to forskjellige farger og blomstrene er enkle i forskjellige blå toner.

 Uglen er lagd av marsipan og er 100% spiselig samme som resten av pynten på denne kaken.
Uglen har jeg lagd etter bilde på innbydelsen til dåpen.


Nydelig navn på denne lille karen :)


Tusen takk for at jeg fikk lage kaken til dåpen deres :)
Håper den smakte =)



Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar