søndag 29. mars 2015

Jegerkake





Jegerkaken var en spennende kake å lage når jeg ikke har lagd så mye dyr eller mennesker, 
men utfordringer tar jeg på strak arm og slik ble kaken til Magnus 8 år :)


 Inni kaken har vi sukkerbrød, MASSE rørt jordbær med biter. Her viser jeg at jeg legger litt jordbærskiver i kanten på kaken slik at det også holder de røre bærene på plass :) HUSK også en god dik i ytterkanten på kaken før man fyller. Denne kaken hadde to lag med jordbær

 Ett lag med vaniljekrem
 Også en god dik her er viktig når vaniljekrem er "drepen" for marsipanen. 
Kommer de i kontakt med hverandre smelter marsipanen.


Fikk en venn som jobber i skogen til å skjære en skive av tre til meg  til å ha kaken oppå :)
Syntes dette ble en tøff effekt til kaken =) Tusen takk Martin :)


  Denne kaken er trekt med marsipan og airbrushet grønn og litt brun her og der.



 Alt på denne kaken kan spises og er håndlagd.
Eneste er par støttepinner i det øverste hornet og par blomsterpinner i beina til gutten.





 Tusen takk for tilliten til denne kaken og tusen takk for de gode ord tilbake =)
Glad dere fikk en flott feiring :)


Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar