søndag 15. november 2015

Ninjago Kake



 Ny utfordring for Bakeverket denne uken også.
Ninjago kake, og jeg kan ikke si jeg viste helt hva det var før bestillingen kom :)
Da man ikke har barn selv så følger man ikke så godt med på leker, men det er slik jeg lærer.
Når jeg får oppdrag å lage barnekaker :)


Når en sitter å skriver navn gjør man seg selv blind etterhvert og bokstaver i krøll, og barnet het Mathias og ikke Mathis, men dette ble gjort om før kaken ble levert ;)

 Inni kaken er det sjokoladekake, bringebærgele for å dra opp litt syrlighet og min hemmelige nugattikrem som det ser ut til at barn liker :)
Alt på denne kaken kan spises :)


Tusen takk for nok ett oppdrag og tusen takk for gode tilbakemeldinger :)
Det er så morsomt når barn og voksne blir fornøyd og det er grunnen til at jeg elsker jobben min :)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar