tirsdag 10. november 2015

2 dag av finalen i Kakekrigen



Oppgave: Monica's Brownie.

Noe jeg ALDRI har lagt før, hverken Monica sin eller noen andre sin.. hehe...
Så når jeg fikk denne oppgaven så kunne det ikke bli verre faktisk :P
Men jeg tok det med godt mot, med en sliten kropp :)

Meg og Monica i en liten samtale :)
Dette er ei dame med tæl i :) 
Hun kan kanskje fremvises som litt streng på tv, men det er hun absolutt ikke.
Hun er ei sympatisk, hyggelig og ikke minst vakker dame :)


Stresset slår inn og det finnes ikke en eneste tanke av fantasi igjen i topplokket.
Jeg får ikke til kremen min, den går i vasken to ganger og jeg klarer ikke tenke rett når det gjelder pynt.



 Hehe ja hva kan man si?
Ikke bra i det hele tatt på utseende, men til å være min første brownie så smakte den godt.. :P
Og når en leverer så dårlig to dager på rad tenker man var det rett jeg ble sendt videre til finalen i det hele tatt.. 


 Og da var Kakekrigen over for min del  :( 
Med tungt hjerte er det ikke mer å gi.
Neseblod renner  og jeg løper for å sjekke det, kroppen er så stressa så jeg orker knapt å stå :) 
Men det var en opplevelse for livet og jeg håper ingen er skuffet over meg. 
Nytt innlegg kommer om tanker og bilder fra min tid i Kakekrigen :)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar