torsdag 5. november 2015

Kakekrigen dag 4


Ukesfinalen

Da var jeg og jentene i ukesfinelen og det ble en hard kamp om seier.
Men jeg hadde nådd mitt andre mål som var en dag i gult og det fikk jeg i går ;)
SÅ alt fra nå av var bare bonus, MEN så klart lysten til å gå videre var stor.


Siden jeg gikk av med seieren i går fikk jeg hjelp en gang løpet av dagens baketid.
Da satt jeg Fridtjof til å presse litt pasjonsfrukten. ;)



 Forklarer nok litt hefti her vil jeg tro for han ser veldig betenkt ut :P hahah

Og den litt rufsete ganasch'n til Monica :P





 Haha her er halve hundebeinet til Lars ;)


Alt i alt var jeg veldig fornøyd.
De hadde så klart ting å pirke på med det er jobben dems i programmet.
Og det er jo derfor jeg meldte meg på (bortsett fra å møte Lars Lian) for
å få tilbakemeldinger jeg kan ta til meg å bli bedre :)
Jeg suger til meg den lærdom jeg kan og jeg vil bli en god baker og det er målet mitt.
Det var min tanke da klokken var telt ned og vi satt og ventet på dommen.
Jeg har gjort det jeg kan og jeg leverte to slag kaker.
Jeg er fornøyd.
SÅ kommer de inn og sier:
Den som er i finalen er:
Det er deg Susann :P
Haha det er noen D E I L I G E ord å høre og Jubelen sto høyt i taket på bakeriet når hele familien nok en gang var samlet for å se meg :)
 Ikke fult like mye å velge mellom i dag. men vinnerkaken fra i går, fylt pai med mango og lemoncurd og litt baguetter ;)
Gjengen er samlet :) Vi var 13 stykker samlet i dag.
Og jeg tror jeg har holdt masken ganske så bra hele uka for de har vært så spente.
Familien er så viktig og det er moro de støtter opp meg i denne prosessen syntes jeg :)



  Og der satt'n gitt ;)
Jeg gikk av med ukesfinalen for min uke og er videre i Kakekrigen :)
Det spisser seg da så det er bare å følge med mandag 9 november 20.30 for finaleuken :D
Så ses vi på mandag ;)

Takk for at du er innom bloggen min =)
Ikke vær redd for å legg igjen ett spor.

Klem fra Susann ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar