mandag 30. november 2015

Franske Makroner




Det er faktisk ikke noe som er så delikat, lekker og enkelt som en fransk makron på kakebordet :)
Det gjør seg utrolig godt og da er det også ett stort pluss at det smaker veldig godt :)
Jeg har blitt hekta på å lage makroner og det passer også veldig godt for 
Bakeverket selger masse makroner :)
De har blitt veldig populære og jeg rekker ikke lage opp nok :)




Nå har jeg også fått direkte leveranse fra paperfun.no som selger disse utrolig kjekke
makronpapirene :) 
Her er noen av smakene som blir lagd hos Bakeverket, men jeg tar gjerne i mot ønsker på andre smaker.

Sitron
Lime
Lakris
Sjokolade
Pistasj
After 8
Kaffe
Salt karamell 
Nå blir det også solbær og få.





75 g eggehvitte
100 g sukker
100 g melis og 90 g mandelmel


 Her lager jeg gule som skal få sitronfyll :)




Deilig makroner til kaffen, bursdag, bryllup, konfirmasjoner eller dåp :)
Fargene og smakene,ett hav av muligheter :)



Snart er det også jul og da vil det bli lagd julemakroner til kurver med hjemmelagd konfekt :)
Gleder meg masse til å legge ut bilder  :)


Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar