mandag 9. november 2015

Dåpskake til Kasper

 Dåpskake til Kasper :)
Sønnen til ei barndomsvenninne som bor i Oslo
Så når hun ønsket kake fra meg var det ingen tvil om at jeg ønsket sterkt å lage den.


 Inni kaken er det sukkerbrød, bringebærfyll og vaniljekrem
Kaken er smurt opp med fløte og trekt med hvit marsipan :)



 De var veldig klar på at de ønsket en ren og enkel kake.
Med baby,klosser, kjole, navn, dato og litt blått.
Så jeg jobbet mye rundt hvordan jeg skulle få den til å se fin ut med lite pynt :) 
Det er en øvelse det også ;)

 Pynt er lagd i marsipan


Tusen takk for at jeg fikk lage kaken deres og tusen takk for tilbakemeldingene jeg fikk i etterkant :)
Jeg håper dere hadde en flott dag og jeg håper du kommer hjem en tur snart så jeg kan få møte den lille familien din ;)

Stor klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar