søndag 9. august 2015

Oslo tur :)



På mandag tok jeg og Tonje (mycake.no) oss en tur til Oslo.
Vi skulle innom pals og cacas :) 

Først gikk vi til utsalget på Pals, hvor det ble marsipan, mandelmel og 
en del annet vi bakere bare MÅ ha ;)



Så lenge vi var i Oslo, måtte vi jo innom Pascal, 
siden vi begge er to damer som elsker å bake makoner :)
Men ropet sto ikke akkurat i taket da vi så disse.
For en som fremstår som perfeksjonist på tv, kan en ikke si disse var perfekte i utseende.
Men vi fikk smake før vi dømte ;)



Så da kjøpte jeg meg en kaffe mokka, Tonje en te :)
En pistasj makron, sitron makron
En salt karamell og en lakris.
VI GLEDET OSS.
Igjen kom skuffelsen krypende.
Sitronen var god på smak,
men jeg måtte lete etter salt karamell smaken og lakris smaken.
Jeg må vel si jeg ble litt små skuffet.
Kanskje Pascal hadde ferie?

Jeg er langt fra noen proff på makroner, og jeg er fortsatt i øvelses stadiet som jeg selv kaller meg,
men jeg hadde forventet mer av disse skal jeg innrømme.
MEN kaffe Mokka'n var sabla god :) Nesten den beste jeg har smakt faktisk :)



Etter en tur på Pascal gikk turen til Cacas :)


Og her var det ingen skuffelser ;)
Posen ble full den :)

Tusen takk for en kjempe koselig dag i Oslo Tonje :) 
Du er bare så grom <3


Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar