tirsdag 25. august 2015

Bryllupskake til Marianne & Kent Roar


Gratulerer med dagen :)




En enkelt pyntet kake med svart, hvitt og sølv.
Pynten er lagd i sukkerpasta
Inni kaken er det sukkerbrød, vaniljekrem, min bringebær gele og masse krem.
Kaken er trekt med ekstra hvit marsipan fra Pals


 Bruden ønsket overraske brudgommen med at boblen hans ble med =)
Så da lagde jeg like godt den som kake toppen :)
Jeg fikk til sendt mange bilder av bilen som jeg så etter underveis.
Alt kan er håndlagd og kan spises.


 Inni bilen er det en sjokoladekake med salt karamell.
En smørkrem med sjokolade for å få den stabil. :)


Jeg håper dere hadde en fantastisk dag og at alt sto til forventningene.
Tusen takk for at jeg fikk lov å lage kaken deres, tilliten og de kjempe gode tilbakemeldingene på både utseende og smak :)
Det var en morsom kake å lage både utfordrende og spennende :)


Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar