tirsdag 25. august 2015

Bryllupskake med ekte blomster


Gratulerer med dagen :)




 Ekte roser og astratia er denne kaken pyntet med. For at ikke blomstene skulle ligge rett på kaken la jeg ett lite matpapir mellom kaken og blomstene. MEN det er alltid en kunst å pynte med ekte blomster fordi de har en fuktighet i seg og lett gjøre marsipanen fuktig.



 Inni kakene er det i den lille og den største, sukkerbrød, bringebær og sjokoladekrem
I den mellomste er det sukkerbrød, bringebær pure og vaniljekrem.
Kakene er smurt opp med fløtekrem
Kakene er trekt med ekstra hvit marsipan fra pals.

Siden rosene syntes dårlig på stativet satt jeg de ned for å få tatt bilde og jeg syntes det ble like fint som på stativet for da kom pynten frem mer :)
Gratulerer med dagen og tusen takk for at jeg fikk lov å bake kaken til dere.
Jeg håper dere hadde en kjempe flott dag og tusen takk for gode tilbakemeldinger :)



Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar