onsdag 29. juli 2015

Besøk av Østlendingen



I forrige uke banket det plutselig på døren min, 
mens jeg satt med ei som skulle prate om 
bryllupskaken sin :)

Han lurte på hva jeg skulle drive med der og sa han var fra
rett over veien, som er Østlendingen ;)
Jeg skal bake kaker sa jeg litt forsiktig ;)
Da lurte han på om noen kunne komme over helgen å lage en liten artikkel på meg.
Bare å komme det, svarte jeg med ett smil :)

Mandag banket det på døren og en blid og veldig hyggelig kar kom inn :)

Vi tok en prat og ut i fra den praten ble denne artikkelen til :)
Jeg trodde aldri det ble en første side, men hvem kan vel klage på det?
Det finnes ingen bedre reklame for meg som nettopp har startet opp
Bakeverket på Elverum :)




Nå håper jeg bare flere bestillinger renner inn :)
Jeg har fått masse positive tilbakemeldinger og det er veldig hyggelig :)
Så nå er det bare å ringe å bestille, IKKE vent, for jeg har alt en del å gjøre :)
Så vær ute i god tid :)

GOD SOMMER :)

Klem fra Susann 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar