søndag 30. august 2015

Bryllupskake til Loreta & Jan Inge


Gratulerer med dagen :)


Inni kaken er det sukkerbrød, hjemmelaget bringebær gele, krem og vaniljekrem
Kaken er smurt opp med fløte krem og trekt med ekstra hvit marsipan fra pals. 
I å med at jeg måtte lage en ny kake på fredagen fordi den som jeg lagde først ble så skakk over natten, mistet jeg en dag med at kaken fikk trekt til seg krem og fuktighet. SÅ jeg håper bare jeg fikk dynket den nok.

Fargene er lagd etter ønske fra bryllups paret.
Gull, gammelrosa, gullringer, diamant mønster med gull peler.
Utseende fikk jeg fritt spillerom på og jeg håper de ble fornøyd :)


 Det ble også bestilt med en enkel Verdens beste kake :) 
Her har jeg lagd to bunner, vend marengsen ned mot brettet og fylt med masse vaniljekrem blandet med krem og lagt andre delen oppå. 
De ønsket mandler så drøsset på litt mandelflak over.
Mange lager denne kaken med marengsbunnen mot fyllet, men oppskriften jeg bruker som er fra  min mamma ble den har lagd slik.
Så jeg følger den tradisjonen og gjør slik mamma lærte meg :) Også slik jeg syntes den er best.


 Jeg håper dere hadde en flott dag og at kakene sto til forventningene.


Klem fra Susann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar