søndag 20. september 2015

Bryllupskake til Susanne & Glenn

Gratulerer så masse til brudeparet.


På denne kaken hadde jeg med meg hobby fotograf Marthe Nyborg Arntsen.

 Siste kaken legges det marsipantrekk på.
Inni denne kaken er det vaniljekake. 
Fylt med jordbær og sjokolade.

 Byggingen er i gang :)
Viktig med godt med støtte og gode kakebrett under.

 Perlebord rundt i marsipan.
Her bruker jeg også ekstra hvit marsipan på trekk og pynt

 Siste etasjen og dypt konsentrert :)

Roseball, som er lagd med sukkerpasta :)
Så alt på denne kaken kan spises.

Den ferdige kaken :) 
Enkel men elegant.
Egentlig skulle det være rosefall nedover hele, men roseballen min på toppen ble mye større enn jeg hadde planlagt og kakene mine ble litt større enn beregnet.så jeg hadde ikke stor nok plass til å legge blomster nedover for da ville de ikke hatt noe å hvile på.



Tusen takk for at jeg fikk lov å lage kaken deres.
Tusen takk for gode tilbake meldinger..



Også en stor takk til:
Fotograf Marthe Nyborg Arntsen
og 
Lisa Skjæret ved Zigma Frisør for sminke og hår.



Klem fra Susann






1 kommentar: