mandag 8. juni 2015

Rosekake til Konfirmanten


 Til Konfirmanten





Inni kaken er det sukkerbrød
To lag med bringebær pure blandet med krem
Og ett lag vaniljekrem
Masse fløtekrem
Måtte bare ta bilde inni kaken for syntes fargen på bringebærpureen ble veldig fin :)


Rosene er håndlagd i marsipan og kaken er trekt med marsipan
Blomstrene rundt kaken er også i marsipan


Konfirmant jenta er kjøpt hos cacas.no






Det ble også bestilt 3 slag makroner.
Hvite er med hvit sjokolade med vaniljestang
Rosa er med bringebærfyll
Brune er med sjokolade og lakris.
Kunden hadde kakebrettet mitt hos Marihøna på Elverum for å få satt på blomster.
Syntes det ble veldig flott og noe litt annet selv
om jeg var meget nervøs da jeg la makronen på plass her for ikke å rote eller ødelegge noe :)
Men jeg syntes det ble ganske så fint og veldig
greit med kunder som vet hva de vil ha og man har en god dialog hele veien :)





Tusen takk for at jeg fikk lov å dele dagen deres med kake og makroner på kakebordet.
Håper dere hadde en flott dag og konfirmanten hadde en minnerik dag. :)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar