mandag 8. juni 2015

Pc kake til Stine

Ny utfordring denne helgen :)


Pc Kake til Stine med litt stæsh =)




Inni kaken er det sukkerbrød i tre lag.
Rørte jordbær og jordbær biter og  hjemme laget vaniljekrem. 
Fikk tilbake meldinger på at det var litt lite vaniljekrem så da må jeg bruke mer neste gang. 
Var litt pysete på den for jeg vet vaniljekrem fort går mot kanter når det blir tyngde oppå og 
da buler kaker fort. Derfor var jeg litt feig der siden dette var min første pc kake :)
Men jeg lærer av tilbakemeldinger og suger til meg alt jeg kan fra mine kunder på godt og vondt :)


 Kaken er trekt med marsipan og sminke er håndlagd.
Mobilen har spiselig bilde samme som skjermen
Post It lappen er gul fondant :)
Kaken er godkjent av kjøper for utlegg på blogg


 Tusen takk for at jeg fikk lov å prøve meg på en slik kake :) 
Takk for alle tilbakemeldinger og håper dere hadde en strålende dag :)


Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar