mandag 8. juni 2015

Blonde kake

Fikk bestilling på en enkel kake hvor jeg kunne gjøre det jeg ville.
Da benyttet jeg sjansen til å øve meg mer på blonder =)
Øvelses kaker er også billigere for kunder og det hjelper meg å øve på nye ting =)
Slik ble resultatet 





Blondene er lagd med en silikon mould og en masse som heter Tricot Mix. Her finnes det masse forskjellig, men jeg føler jeg får til denne best og øver meg med den.

 I denne kaken er det sukkerbrød, vaniljekrem, krem, rørte jordbær og jordbærbiter. 
Prøve meg på en ny oppskrift på vaniljekrem, men jeg tror nok jeg går tilbake til min egen oppskrift igjen:) Denne ble god men jeg syntes min smaker litt mer og får en mye gulere farge =)


 Kaken er trekt med marsipan og pynt er i marsipan og fondant :)


Tusen takk for at du titter innom :)

Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar