søndag 21. juni 2015

Dåpskake til Linnea








De ønsket seg noe ala en annen pute kake jeg har lagd tidligere, men når en bestiller kake hos meg bestiller man jo for å få en kake med ønsket design.
 En man ikke får på ett stor bakeri, men som er noe eget.
Så jeg tok de ønske de hadde og satt sammen denne kaken =)
Ønsket var krone, bokstaver, dato, rosa og litt små blomster
.

Fått tak i noen fine stempler som gir en flott detalj til en kake :)


  Inni kaken er det en del sjokoladekake og en del sukkerbrød som begge deles i to
Det er bringebærpure i to lag og ett lag med sjokoladekrem
som vi kom frem til kunne bli godt :) 
Den er smurt opp med masse fløtekrem for den har marsipantrekk
Båndet rundt og sløyfen er også i marsipan


 Blomster,krone, sommerfugler og bokstaver er i fondant og
alt på denne kaken er spiselig.



Detaljer


 Tusen takk for at jeg fikk gleden av å lage denne kaken :) 
Jeg håper dere hadde en flott dåp og at kaken smakte :)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar