mandag 25. mai 2015

Til Konfirmanten Tiril






 Inni kaken har jeg lagd fire bunner, to med sjokolade og to med sukkerbrød.
Kaken har to lag bringebær og ett lag sjokolade mousse.
Den er dynket med sjokolademelk og det brukt ca 1 liter fløte.


 Her har jeg dekket kaken en gang med krem, nå skal den inn i kjøleskapet en stund før jeg legger på ett til. Da står kakene mine gjerne over natten om jeg har tid til det.
Også legger jeg på siste laget med krem rett før jeg legger på marsipanlokket.



Tiril har vært så heldig og møtt idolet sitt og fikk dette med på kaken sin i form av spiselig bilde.




 Hun er glad i dans, musikk og som mange tenåringsjenter, sminke :)

 Alt på denne kaken kan spises og er laget i fondant eller marsipan
Kaken er trekt med marsipan.

 All sminke er håndlagd.

Ett dikt på veien :)



Tusen takk for at jeg fikk lov å være en del av dagen deres ved å lage kaken.


Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar