lørdag 9. mai 2015

Til Konfirmanten Oda

 




Inni kaken er det en sjokolade kake med sjokoladekrem og fløtekrem
Dynket med masse sjoklademelk



Marsipan var ikke ønske og da lagde jeg litt dekor rundt kanten med sjokoladekremen
På toppen er det mørk sjokolade ganache.
Blomster er i sukkerpasta og marsipan
Dekor fikk jeg gjøre som jeg ønskte og da ble det slik 



Til min store fortvilelse så jeg det manglet en T når jeg skulle legge ut bilder.
Jeg hadde lagd flere bannere med syntes skriften på denne var finest. 
Så jeg sparte på den for å ha noe å se etter da jeg skrev den på nytt.
Jeg skulle selvfølgelig bare kastet den, men den ble liggende på bordet med de andre. 
Og i stresset var det den jeg tok.
Ikke tenkte jeg på det da jeg tok bilder eller da jeg viste frem kaken ved levering.
 De sa ikke noe i går eller i dag, men jeg måtte kontakte de å høre. 
For dette var ikke meningen å jeg blir så sint på meg selv.
Men de var veldig fornøyd med utseende og med smak og de hadde heller ikke lagt merke til det før det var for sent.
 Det hadde ikke ødelagt dagen til Oda og det er jeg glad for :)



 De ønsket ha Gratulerer med dagen på kaken og det fikk de i front :)


 Tok en stund å komme rundt kaken med denne teknikken, men ble fornøyd.



 Tusen takk for at jeg fikk lov å være en del av dagen deres med å levere kake :)



Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar