tirsdag 28. april 2015

Violetta kake


Kake til Felicia



Jeg har laget en Violetta kake tidligere å for at Felicia skulle få sin egen kake
 valgte jeg lage den på denne måten.


 I denne kaken ønsket de seg sjokolade kake og sjokoladekrem.
Så da fikk hun melkesjokoladekrem og en lys sjokoladekake med litt kakao og oboy.
Med litt hakket melkesjokoladebiter.

 Har fløtekrem mellom lagene for at bunnen skal få litt fuktighet å trekke inn, 
sammen med sjokolademelken jeg dynker kaken med.

 Ser man sjokoladebitene :)
Når jeg smurte opp denne kaken brukte jeg fløtekrem hvor jeg hadde oboy 
i bollen når jeg skulle piske den opp.


 Kaken er trekt med marsipan


Detaljer fra Violetta serien, med musikk som er hovedtema.



 Denne gangen lagde jeg et hjerte med spiselige bilder av Violetta. Den er lik på begge sider og er fult spiselig, uten om to blomsterpinner som gjør at den står.

 Håndlagd

 Håndlagde høretelefoner


Tusen takk for at jeg fikk lov å lage kaken til Felicia :) Stor koste med meg denne. 
Håper dere hadde en flott 7 års dag feiring :)



Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar