lørdag 18. april 2015

Mia 8 år


Tante barnet mitt fylte 8 år og i da fikk jeg kake oppdraget :)


I år var hun blitt såpass gammel at jeg spurte om hun kanskje ville bidra litt selv også :)
Så da tok vi en kveld hvor vi satt og lagde masse blomster og annen marsipanpynt hun kunne pynte cupcaksene sine med :)



Siden vi skulle ha 40++ med cupcakes så jeg måtte lage noen ferdig hjemme.


Inni denne kaken er det sjokoladekake, jordbær, sjokolademousse og krem.
Kaken er trekt med marsipan og skoene  er håndlagd uten utstikkere og er laget i fondant.


Tre forskjellige cupcakes finner man her
Red Velvet med ostefrosting
Vaniljecupcakes med fudge krem
Gulrotcupcakes med sjokoladekrem som jeg farget rosa :)





Vi hadde en koselig feiring og Mia ble fornøyd med kaken og cupcakesene sine :)


Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar