søndag 12. april 2015

Dåpskake til Max


Her er dåpskaken til Max fra Røros 

 De ønsket seg navn, dato og om jeg kunne få noen av fargene som de skulle bruke til å pynte lokalet var de fornøyd. Jeg fikk bilde av pynten de skulle bruke som var gul, grå og blå og dette ble resultatet når jeg fikk frie tøyler :)



En ny vri på baby'n med en caps og sokker :)


 Inni kaken ønsket de lys kake, med jordbær og vaniljekrem. Og det fikk de så klart.
Kaken er sukkerbrød og  den er trekt med marsipan.


Eneste som er fondant er bilen som jeg valgte å skrive navnet og dato på barnet.




















Tusen takk for at dere valgte meg til denne kaken og for en ære når jeg bor så langt unna :)
Håper dere hadde en flott da og tusen takk for alle de flotte ordene i etterkant. Jeg er veldig glad dere ble fornøyd med smak og utseende :)


Klem fra Susann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar