mandag 18. april 2016

Minions Kake med Cupcakes




Tantebarnet mitt ble 9 år 7 april og da hadde hun bestilt Minions kake og cupcakes.
Istedet for å lage en minions 3d denne gangen valgte jeg å lage den av puffet ris og marshmallows.
Slik at den fortsatt er spiselig, men at den sitter oppå kaken  :)
Figuren er trekt med marsipan



 Inni kaken er det sukkerbrød med bringebær og vaniljekrem.
Kaken er også trekt med marsipan og airbrushet.
Cupcakes er Red Velvet som stort sett er det eneste familien min skal ha når det er bursdager ;)
De er pyntet enkelt med litt stjernestrø, konfekt, hjerter, perler og en ostefrosting så klart :)




Tusen takk for at jeg fikk lage kaken din Mia :)
Jeg håper den sto til forventningene og at du har en kake du ønsker av tante til neste år også :)

Klem fra tante Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar