søndag 24. april 2016

Bryllupskake til friluftsliv elskere

 Jeg bare elsker bryllupspar som ønsker kaken sin til å være noe annet =)
Så denne kaken hadde jeg det veldig morsomt med :)
Selv om vi måtte ta bort litt pynt pga plass mangel syntes jeg at vi kom i mål :)



 Inni kaken er det sukkerbrød i 4 lag.
Kaken har to lag med bringebærfyll 
og ett lag med sjokolademousse med hakket karamellsjokolade og sjokoladeknapper :)
Kaken er trekt med marsipan og airbrushet grønn og litt brunt.


Dette paret er glad i gå turer, seile i båt, dra på telttur og nyte naturen.
Jeg prøvde å vise det i kaken og jeg tror det kommer frem ;)
Fjellet er lagd på puffet ris og marshmellows. 
Det jeg gjør er å varme marshmellows og bitte litt smør i micro'n til den har est ut.
Så blander jeg den med puffet ris og former det, til den formen jeg ønsker.
 Så står det til tørk en dag.
Kaken har også ett spiselig bilde rammet inn som var ønske fra bestiller om å ha med :)
Vannet er lagd med piping gel som jeg farger blått, sand er kjeks som er knust.
Og alt på denne kaken kan spises :) 
Pynte er lagd i marsipan og sukkerpasta. 



 Jeg må takke for at jeg fikk lov å lage denne kaken :)
Og for tilliten jeg har fått hele veien :)
Tusen takk for gode tilbakemeldinger også :) 



Klem fra Susann





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar