søndag 3. april 2016

70 år




 Denne helgen gikk denne kaken ut :)
Inni kaken er det sukkerbrød, skogsbærdrøm fyllet mitt og vaniljekrem
Kaken er smurt opp med en smørkrem lagd på sjokoladeganache og ost.
Jeg har sluttet helt å smøre opp kaker med fløtekrem, for luftfuktigheten eller klimaet i Norge forandret seg føler jeg selv på de årene jeg har bakt. 
Det har gjort så marsipanen bare svetter og bulker seg.
 Og for da å få ett mye penere resultat har jeg valgt å gjøre dette.
Kaken er trekt med marsipan.



Dame på 70 år ønsket seg en kake med blått og da la jeg på litt sølv og hvitt også =)
Pynten er lagd i sukkerpasta og alt kan spises.


 Tusen takk for kakeoppdraget og jeg håper du hadde en flott feiring med venner og familie :)

Klem fra Susann







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar