søndag 3. april 2016

Darth Vader 3D kake



 Igjen ble jeg satt på prøve med denne karen fra Star Wars.
For meg som ikke hadde sett en eneste film var det litt som å lage en kake i blinde.
Men jeg hadde printet ut to bilder jeg studerte.


 Inni kaken er det sjokoladekake dynket med bringebærpure for syrlighet og sjokoaldesmørkrem lagd på sjokoaldeganach.
Prosessen på slike kaker er lang og når en bestiller en slik kake må en regne med prisen er høyere enn en kake med spiselig bilde.
Jeg kan ikke lage noe dekor på forhånd. Her må en ta detaljer etter som man bygger kaken.
Det ligger mange timer bak denne kaken, men til å være min første så syntes jeg den ble bra :)


 Slik ble kaken til Daniel :)


 Jeg er veldig fornøyd.
Mangler litt detaljer, men alt tar tid :)

Igjen tusen takk for oppdraget og tilliten jeg har fått.
Jeg takker også for gode tilbakemeldinger  og at bursdagsbarnet var fornøyd gjør meg glad.


Klem fra Susann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar