lørdag 26. september 2015

Ferie til Crete, Agios Nikolaos



Etter en lang sommer tok jeg meg noen dager på Kreta og til vakre Agios Nikolaos :D



Greek salad

 Flott restaurant i den lille innsjøen i Agios Nikolaos




 Middag på Gold, MEGET dårlig mat og ikke minst dyrt :P
Men jeg og mamma hadde en god latter og fikk gratis dessert :)





Ingen over ingen ved siden av denne resturanten :)
Skal du til Agios Nikolaos burde du ta turen hit.

Den ligger på stranden og har koselig og morsomme servitører og super service.
 Nydelig mat og en kjempe flott utsikt.  


 Jeg og mamma spiste lunsj her hver dag og etter som jeg var amatør baker og de bakte alt i stein ovn ble jeg så klart meget begeistret. Siste dagen vi var der fikk jeg komme opp på kjøkkenet å se litt.
Og jeg fikk prøve å ta ut en pizza noe som ikke var så lett for det var langt inni der ;)



En fantastisk tur og uthvilt til nye kakeoppdrag ;)


Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar