søndag 20. september 2015

Bryllupskake til Marianne & Geir



Til brudeparet





 Ikke en veldig tradisjonell bryllupskake, men den gjenspeiler brudeparet med sine interesser og jeg kan ikke annet enn å takke for tilliten til dette oppdraget :)

I en stressende stund glemte jeg å ta egne bilder av Motorhead kaken, men der er Lemmy håndlagd med elementer som musikk,,sparess, logo,litt stjerner og en flaske med noe godt i ;)
Inni kaken er det sukkerbrød, sjokolademousse, mitt skogsbærfyll og masse krem.
Kaken er trekt med svart marsipan fra pals.



 Tre forskjellige kaker er det her og i toppen er det Red Velvet Cake.
 Trekt med ekstra hvit marsipan fra pals.
En fantasiblomst i sukkerpasta også har jeg designet monogram til brudeparet jeg fikk printet ut på spiselig bilde.
Tema for bryllupet var svart og hvitt. 


Begge er glad i jakt og derfor ble kaken til "bruden" i jeger stil :)
Her har jeg lagd stubben og toppen er egen plate slik at pynten for ligge i fred.
Pynten her er hånd modellert og er også tung derfor er det greit den har støtte ved ett brett slik at det ikke synker ned i kaken.
Denne kaken er ett sukkerbrød, fylt med min multekrem oppskrift.
Trekt med marsipan og airbrushet og tegnet på brunfarge.



Igjen tusen takk for oppdraget og tusen takk for de gode tilbakemeldingene.
Jeg håper og tror dagen deres var perfekt og Gratulerer igjen som kone og mann :)


Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar