søndag 12. juli 2015

Bryllupskake med blåtoner og hvitt


Min første bryllupskake

Jeg har utsatt denne type kake i ett par år nå, men det er kommet så mange spørsmål om jeg kunne ta oppdrag så jeg lot meg selv si ja tilslutt :) 
Dette ble resultatet og jeg er fornøyd faktisk :)


Alt kan spises på denne kaken uten om hjertene.
Roser og blomster er lagd i sukkerpasta.
De ønsket deg også blått bånd rundt kaken, men det jeg hadde kjøpt passet ikke til fargene mine på de blå rosene så jeg droppet det og lagde hvite perler i marsipan i stede.



Inni kaken er det sukkerbrød i alle etasjene.
På toppen er det hakket mango, mangopure, krem og sjokoladekrem.
Midten er det bringebær pure, krem og sjokolademousse
Nederst er det hakket jordbær, krem og vaniljekrem.
Alt av fyll er hjemmelagd og kakebunn er lagd på Lars Lian sin sukkerbrød oppskrift.
Kaken er dekt med marsipan. 
Noen skjønnhetfeil er det, men alt i alt er jeg fornøyd.


Tusen takk for tilliten og det ærefylte oppdraget om å lage deres kake til bryllupet.
Tusen takk for god tilbake melding og jeg håper dere hadde ett perfekt bryllup:)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar