søndag 26. juli 2015

Bryllupskake til Therese og Bo Inge


Gratulerer med dagen




 Inni disse kakene er det sukkerbrød
2 lag med skogsbærpure blandet med krem
1 lag med hjemmelaget vaniljekrem
Kaken er smurt opp med fløtekrem  og trekt med marsipan


 Kakentoppen har bruden bestilt selv og var i krystall. 
Så den var kjempetung.
 Jeg hadde satt ned en pilar i kaken for at den ikke skulle synke ned,
men jeg fant fort ut at det ikke var nok for kaken sank litt på ene siden som dere ser :( 
Så jeg måtte sette ned i mer støtte.

Pynten på kaken er lagd i sukkerpasta
 Den går igjen i pynten og farger brudeparet skulle bruke i bryllupet sitt.
Båndet rundt kaken er også en detalj de skulle bruke i bryllupet :)



Tusen takk for at jeg fikk lov å lage kaken til deres dag.
Jeg håper dere hadde en kjempe flott dag og at dagen ble akkurat som ønsket.

Klem fra Susann







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar