søndag 8. februar 2015

Morsdag Kake


Til de som følger meg på Facebook la jeg ut et lite tilbud med en enkel morsdags kake
Det gikk ut noen slike og jeg lagde litt ny pynt til denne for å få litt variasjon.

 La ut denne cake dummien for å vise frem hva de kunne forvente seg når de bestilte.






Dette var utseende på de som gikk ut :)
Forskjellen er brettene kaken serveres på.
Inni kaken har jeg standar fyll som er hjemmelaget bringebær pure og vaniljekrem.
Kaken er trekt med marsipan og pynt i marsipan.






Til min mor og moren til min samboer som vi har bedt på kaffe og kake får servert denne kaken.











Enkel pynt, men syntes den ble ganske søt i utseende.
I denne er det Mokkakrem og bringebær.
Trekt med marsipan og pynt i marsipan.







Ha en flott morsdags feiring.



Klem fra Susann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar