søndag 1. februar 2015

Dåpskake til Eline



Denne helgen er det Eline sin dåp :)


Her ser du litt av fremgangen på kaken :)
 Første lag er med hjemmelaget vaniljekrem, her ser man at jeg legger ett lag med krem før 
jeg legger vaniljekremen. 

Andre laget er bringebær gele også hjemmelaget
Alltid en dik rundt hvert fyll, dette gjør slik at fyllet ikke renner ut

Så har vi ett lag til med vaniljekrem
Legger også godt lag med krem over fyllet slik at kaken trekker til seg kremen og ikke fyllet



Det ferdig resultat



Kaken er laget etter ett bilde som bestiller ønsket seg. 
Jeg har lagt inn litt eget for å få litt av mitt eget preg på kaken.
 Airbrushet kanten med rosa.

Alt kan spises

 Detaljer




Takk for at jeg fikk lage dåpskaken til Eline




Tusen takk for at du følger meg, legg gjerne igjen en kommentar 

Klem fra Susann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar