søndag 8. februar 2015

Dåpskake til Vilja

I helgen fikk jeg æren av å lage kaken til jenta Vilja
Håper dagen ble flott og kaken smakte.


 Slik ble resultatet. Jeg har laget denne farge kombinasjonen noen ganger nå og smigrende som det er at folk fortsatt ønsker den blir dette den siste av denne sorten :) 
For at kaken skulle bli litt Vilja sin har jeg byttet farge på blokkbokstavene, båndet rundt kanten og teppet til babyen. 




Inni kaken er det 5 lag sukkerbrød. Det er mye kake, men for å få denne effekten må det bli slik.
Jeg har to lag med bringebærpure og ett lag med vaniljekrem med sjokoladeknapper.
ca 8 dl fløte er brukt her for å få nok krem til å fylle og dekke kaken klar til å trekke den med marsipan. Pynten er i sukkerpasta.



 Ett nydelig navn 

Detaljer




Takk for at du følger meg på bloggen min.

Hilsen Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar