søndag 22. februar 2015

Lynet McQueen Dåpskake til Peter




I helgen hadde jeg en dåpskake jeg må si jeg gruet meg bitte litt til :)
Ble satt på prøve her med både kake og form
I stresset glemte jeg helt å ta bilder av prosessen.


 Lynet McQueen er en kjent bil fra filmen biler. Og slik ble min variant.
Dette skulle også være en dåpskake så jeg har fjernet noen av detaljene for å sette på noen til dåpsbarnet :)


Denne kaken er laktosefri og en glutenfri sjokoladekake.


 Kremen er disse ingrediensene som blir til en stratoskrem :)
Jeg hadde også ett lag bringebærgele for å få litt syre. 


Jeg dynket sjokoladekaken med timemelk med litt oboy i for å få litt smak.


'


                   Detaljer

Her har jeg håndlagd merkene fordi merkene jeg hadde
bestilt ikke var i orden.
Logen til Cars filmen med Peter er spiselig bilde.
Logoen bak er også spiselig bilde og dette
er de to tingene som ikke er håndlaget.

Alt er marsipan utenom det svarte og hvite det er fondant.

Detaljer jeg bilen foran 



 Detaljer av bilen bak



Til min lykke var kaken en suksess og jeg fikk veldig gode tilbakemeldinger på smak og utseende noe som gjør meg veldig glad når jeg var så spent på denne kaken.

Tusen takk for at jeg gikk være en del av dåpsdagen deres og for tilliten til å lage denne kaken


Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar