søndag 25. januar 2015

Dåpskake til Anna





Helgen var det dåp for noen og jeg var så heldig å få lage dåpskaken.
 Kan vel snart si at dette er min signaturkake.
For alle ønsker putekakene mine når de ønsker dåpskake fra meg. 
Det er veldig hyggelig for en hobbybaker.





I denne er det også stander fyllet mitt som de fleste ønsker som er sukkerbrød, vaniljekrem og bringebærgele. Alt hjemmelaget så klart.



Ligger lille Anna på teppet sitt :)















 Kaken er trekt med marsipan og sprayet med pearl spray for å få litt glans.
All pynt er laget i marsipan eller fondant.




Til min store fortvilelse klarte jeg å sette på 24 i stede for 25 så da var det bare å kaste seg rundt på lørdagskvelden, kontakte hun som skulle servere kaken å komme med 6 nye tall slik at fargene ikke ble forskjellig og takk for forståelsen og at det gikk bra :) 
















                                                                                 Litt bilder av detaljene til slutt




Tusen takk for at du stikker innom :) Legg gjerne igjen en kommentar.

Klem fra Susann





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar