tirsdag 16. februar 2016

Frost kake med Airbrush



 Denne kaken gikk ut til en kunde som jeg bruker som referanse person og som jeg kan prøve nye smaker og nye teknikker :) 
Takker for det, for ellers måtte jeg spist mye kake selv ;)


 Inni denne kaken prøvde vi sukkerbrød, smurt ett lag med karamell ganache under vaniljekrem.
Hakket karamellsjokolade og bringebær fyll.
Sjokoladesmørkrem med philadelphia og trekt med marsipan. 

 Olaf er håndlagd i sukkerpasta.
Vannet er piping gel jeg har airbrushet blått.
Jeg prøvde også å airbrushe blåfarger i forskjellige toner på kaken.
5 tallet mitt ble ikke så bra, men det må øves på :)
Spiselig bilde av Anna og Elsa på hver side av 5 tallet :)


Tusen takk til Pernille for at jeg for lov å lage kake igjen :)
Og igjen takk for at jeg er så heldig å ha så gode kunder med tilitt til meg :)

Stor klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar