søndag 2. oktober 2016

Til brudeparet Joselyn & Andreas


I sommer hadde jeg oppdrag om å levere makroner, 
cupcakes og kake til ett bryllup på Staur Gård.
Brudeparet hadde candy bar og derfor passet mitt bidrag godt inn.
De hadde alt planlagt til minste detalj og det var en nervepirrende, men spennende jobb jeg hadde foran meg ;)

Jeg lagde makroner i fargene som gikk igjen i bryllupet med smakene
Bringebær
Pistasj og
Pasjonsfrukt



 De ønsket cupcakes
 Smaken på cupcakesen var vaniljecupcakes med 
en kjerne av pasjonsfruktcurd i halvparten og  lemoncurd resten.
Toppet med marengs 



I bryllupskaken er det sukkerbrød tilsatt vaniljefrø med pasjonsfruktkrem, pasjonsfrukt sjokolade 
og friske bringebær. Trekt med marsipan og enkelt pyntet med to roser og noen cala liljer.
Farger er etter ønske fra brudeparet.


Jeg vil takke for tilliten dere ga meg og for de rosende ord i etterkant.
Det var så hyggelig å få lov å være en del av deres dag.



Klem fra Susann





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar