søndag 8. mai 2016

Bursdagkake til Tone




 Jeg fikk helt frie tøyler på denne kaken og da prøvde jeg ut nye smaker og nye varer :)



 Inni kaken er det sjokoladekake med en krem lagd på vaniljestang, vaniljesaus, hjemmelagd vaniljesukker og kremfløte.
Kaken er fylt med to lag med friske jordbær og denne kremen.
Jeg har også brukt samme kremen rundt kaken.

På toppen har jeg pyntet med mine makroner som har en smak av bringebær og sitron her.
Fikk ett nytt parti med varer fra Johan Bülow 
så jeg har pytet med konfekt med smaker er pasjonsfrukt og bringebærlakris.
Callebaut sjokolade perler som jeg har kjøpt hos t-gaardsweetcakes.no :)
Og til slutt har jeg lagd sjokoladedekor av chocolate transfer sheets. 



Tusen takk for oppdraget og tusen takk for de gode tilbakemeldingene på kaken :)
Jeg håper du hadde en kjempe bra dag :)

Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar