søndag 6. mars 2016

Sjokoladekurs med Bjørn-Ali Abdullah




Mye gode råvarer ligger å venter på oss :)



Blir fort satt i arbeid av Bjørn-Ali.
Klipper remser til disse lekre kakene under her :)
 



Sjokolademousse med Oreo                                                      Hvit sjokolademousse med jordbær





Hvit sjokolademousse med pasjonsfrukt gele



Neste prosjekt er disse lekre under her.








Neste er å lære å glassere en kake med ganache :)


 Den ferdige kaken :) Da skal vi prøve selv ;)




Inni kaken min er det sjokoladekake, bringebær krem, friske bringebær med dumlekrem.

Her er min kake ferdig ;) Ble ganske fornøyd :P

 Dette lærte vi på kurset :)


Disse fikk jeg med meg hjem etter kurs og de smakte nydelig;) 




Igjen :) Tusen takk for ett kjempe bra kurs Bjørn- Ali =)
Da er det bare å tenke ut neste kurs jeg ønsker ta ;)

Kursbeviset henger på veggen på bakeriet :)

Klem fra Susann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar