søndag 24. januar 2016

Winx Club kake




 En enkel sjokoladekake gikk ut fra Bakeverket denne uken.


 Kaken er en sjokoladekake med sjokoladesmørkrem.
Den er dynket med bringebær pure for å få litt syrlighet :)
All pynt kan spises og ett spiselig bilde på toppen :)

Med god hjelp ble det spiselig bilde på denne kaken,
 når jeg ikke fikk bilde der jeg egentlig hadde bestilt. 
Så nå har jeg investert i eget printer for print av spiselig bilder for kaker som blir bestilt.
Det har vært for mye tull med de siste bestillingene til at jeg tør sjanse på det mer.
Situasjonen jeg ble satt i denne uken var ikke noe særlig, når jeg hadde lovet en kake med bilde 
og sitter uten bilde.
Da er det likegreit å slippe å basere seg på andre å ha utstyret selv :)


Tusen takk for at jeg fikk lov å bake denne kaken for dere og jeg håper dere hadde en fin feiring.

Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar