mandag 14. desember 2015

Dåpskake til Dilja



 Denne gangen fikk jeg frie tøyler uten om at de ville ha rosa :)
Jeg syntes snø krystaller er så søtt på kaker og aldri fått brukt de på dåpskake så da tok jeg sjansen på denne kaken siden det snart er jul :)
Stjerne blomst og fantasiblomster :)
Alt av pynt kan spises.

Inni kaken er det sukkerbrød, vaniljekrem, krem og bringebærfyll
Kaken er trekt med ekstra hvit marsipan fra Pals.

 Navn skiltet er håndlagd og er laget i sukkerpasta.
Jeg lagde også litt små pynt som jeg la på brettet for å gi det litt rosa farge også :)


Jeg vil takke for de gode ord jeg fikk i etterkant av kaken og jeg takker for at jeg fikk frie tøyler.
Jeg håper dere hadde en fantastisk feiring av lille Dilja =)

Klem fra Susann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar